مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-04سياسي

اجرایی شدن کامل طرح تفکیک مکانیزه زباله تا آبان ماه در بیرجند


معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند با اشاره به برگزاری جلسه با پیمانکار و مشاور برای اجرایی شدن زودتر طرح تفکیک مکانیزه زباله در مقصد، افزود: - ایسنا/خراسان جنوبی معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند با اشاره به برگزاری جلسه با پیمانکار و مشاور برای اجرایی شدن زودتر طرح تفکیک مکانیزه زباله در مقصد، افزود: در این حوزه بین پیمانکار و مشاور اختلاف نظر وجود دارد و امیدواریم تا نیمه اول آبان ماه استارت کار زده شود.

محمد محمدزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح تفکیک مکانیزه زباله در مقصد که قرار بود از شهریورماه اجرایی شود، هنوز به اجرایی شدن نرسیده، اما تلاش ها برای اجرایی شدن با تمام پیگیری ها در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند با بیان اینکه بیشتر قطعات نصب شده و برخی قطعات در حال نصب شدن هستند، تصریح کرد: برای زیرساخت های اولیه سایت پسماند که شامل بخش های مختلف بوده، حدود 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

محمدزاده با بیان اینکه تنها برای خط پردازش حدود 8 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: ظرفیت اسمی این سایت، 150 تن در روز است؛ در صورتی که در بیرجند روزانه 100 تن زباله تولید می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت این سایت حتی از ظرفیت اسمی هم بالاتر است و نگرانی از این حیث وجود ندارد، تصریح کرد: بحث تفکیک از مبدا توسط پیمانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن کامل طرح تفکیک مکانیزه زباله تا آبان ماه در بیرجند

اجرایی شدن کامل طرح تفکیک مکانیزه زباله تا آبان ماه در بیرجند