مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-03اقتصادي

جهش 87 درصدی صادرات از گمرکات بوشهر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش 87 درصدی صادرات غیر نفتی استان از نظر ارزش در 6 ماه نخست سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید حسین حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: صادرات غیر نفتی استان بوشهر در 6 ماه نخست امسال افزایش 15 درصدی داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: در 6 ماه نخست امسال 13 میلیون و 331 هزار تن کالای غیر نفتی از استان بوشهر به کشورهای هدف صادر شد و 87 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، مواد معدنی، انواع آبزیان و سبزی و صیفی عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک های استان بوشهر بوده است، بیان کرد: ارزش کالای غیر نفتی صادر شده از استان بوشهر چهار میلیارد و 630 میلیون دلار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، 10 کشور اول مقصد صادراتی کالاهای استان بوشهر به ترتیب شامل کشورهای چین، امارات متحده عربی، ترکیه، هند، پاکستان، آفریقای جنوبی، برزیل، قطر، نیجریه و افغانستان هستند.

استان بوشهر در حوزه های مختلفی و به ویژه کشاورزی و شیلات ظرفیت صادراتی دارد و با توجه به شعار سال که تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها نام گذاری شده، بدون شک با فعال شدن ظرفیت های تولیدی می توان زمینه برای افزایش بیش از پیش صادرات استان بوشهر را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 87 درصدی صادرات از گمرکات بوشهر

جهش 87 درصدی صادرات از گمرکات بوشهر