مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-03فرهنگي

جایزه بهترین تصویربرداری جشنواره بنگلادش به هنرمند کردستانی رسید


جایزه بهترین تصویربرداری سیزدهمین جشنواره بین المللی دانشجویی بنگلادش به زانیار لطفی تصویر بردار فیلم مردی که یادش رفت نفس بکشد از کردستان رسید.

- ایسنا/کردستان جایزه بهترین تصویربرداری سیزدهمین جشنواره بین المللی دانشجویی بنگلادش به زانیار لطفی تصویر بردار فیلم"مردی که یادش رفت نفس بکشد" از کردستان رسید.

در سیزدهمین دوره جشنواره دانشجویی بنگلادش، از بین 1310 اثر از 95 کشور، 164 فیلم برای بخش نهایی راه پیدا کرد که در این میان فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد از تولیدات حوزه هنری کردستان به کارگردانی سامان حسین پو حضور داشت.

30 سپتامبر (8 مهرماه 1400) در مراسم اختتامیه این جشنواره که از سال 2007 با بررسی آثار دانشجویان فیلم ساز سراسر جهان برگزار می شود براساس اعلام هیئت داوران جایزه بهترین فیلمبرداری به زانیار لطفی برای فیلمبرداری این فیلم کوتاه رسید.

زانیار لطفی، متولد 1360 سنندج، فارغ التحصیل کارشناسی سینما گرایش تدوین و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه هنر تهران، وی که مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کردستان است به عنوان مدرس و مدیر گروه رشته فیلم سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان و حوزه هنری استان کردستان و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر سنندج مشغول به فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بهترین تصویربرداری جشنواره بنگلادش به هنرمند کردستانی رسید

جایزه بهترین تصویربرداری جشنواره بنگلادش به هنرمند کردستانی رسید