مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-03ورزشي

رییس فدراسیون کوهنوردی: ارتقای کیفیت آموزش ها را دنبال می کنیم


رییس فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه از کیفیت آموزش به هیچ عنوان نمی گذریم، گفت: تلاش داریم کیفیت آموزش را به همراه ایمنی ارتقاء دهیم.

- ایسنا/گلستان رییس فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه از کیفیت آموزش به هیچ عنوان نمی گذریم، گفت: تلاش داریم کیفیت آموزش را به همراه ایمنی ارتقاء دهیم.

رضا زارعی عصر امروز یکشنبه 11 مهرماه در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی استان گلستان اظهار کرد: بیمار کرونا به رغم تمامی تهدیداتی که در جامعه ایجاد کرد، برای هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی یک فرصت بود و جمعیت زیادی وارد طبیعت و کوهستان شدند و به مرور با این رشته آشنا شدند و به سیستم های آموزشی آن روی آوردند.

وی با اشاره به اینکه باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را کرد، افزود: در حال حاضر کوهنوردی و صعودهای ورزشی 35 رشته ورزشی در 7 سطح باشگاهی را تحت آموزش دارد.

سال گذشته 50 هزار نفر آموزش دیده در سطح کشور داشتیم.

رییس فدراسیون کوهنوردی با اشاره به گلایه های مطرح شده در خصوص هزینه های بالای مربیان برای حضور در دوره ها، گفت: تلاش داریم از سال آینده مربیانی که در بازآموزی شرکت می کنند را ملزم به حضور در 3 دوره با اِشل فدراسیون برای هیات های استانی کنیم، در غیر این صورت اِشل آنها بسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون کوهنوردی: ارتقای کیفیت آموزش ها را دنبال می کنیم

رییس فدراسیون کوهنوردی: ارتقای کیفیت آموزش ها را دنبال می کنیم