مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-03سياسي

مسئولان در مورد جایگاه وقف سکوت کرده اند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه توسعه موقوفات می تواند بسیاری از نیازهای جامعه را برطرف کند، گفت: مسئولان در مورد جایگاه وقف سکوت کرده اند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه توسعه موقوفات می تواند بسیاری از نیازهای جامعه را برطرف کند، گفت: مسئولان در مورد جایگاه وقف سکوت کرده اند.

محمدتقی فاتحی نژاد ظهر امروز (11 مهرماه) در نشست خبری به مناسبت آغاز دهه وقف، اظهار کرد: فرهنگ وقف ظرفیت زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد؛ چرا که صدقه جاریه بوده و برکات آن برای سال ها در جامعه می ماند اما متأسفانه این جایگاه در حد مطلوب نهادینه نشده و مسئولان در مورد این جایگاه سکوت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه و جماعت می توانند از تریبونی که در اختیار دارند در راستای ترویج فرهنگ وقف و احیای موقوفات استفاده کنند، بیان کرد: اغلب مردم از احکام وقف و فواید آن بی اطلاع هستند.

در این مسیر رسانه ها همواره یاری گر اوقاف و امور خیریه بوده اند و انتظار داریم اطلاع رسانی در این خصوص افزایش یابد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان، برخورد با موقوفه خواران و متصرفان املاک وقفی و استرداد موقوفات با کمک مراجع قضایی را از اولویت های این اداره برشمرد و گفت: در حال حاضر 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در مورد جایگاه وقف سکوت کرده اند

مسئولان در مورد جایگاه وقف سکوت کرده اند