مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-03اقتصادي

صدور 19 هزار کارت معلولیت در خراسان جنوبی


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به صدور کارت شناسایی معلولین گفت: از سال 94 صدورکارت معلولیت جدید آغاز شده و تاکنون تعداد 18 هزار و 931 عدد کارت معلولیت در استان صادر شده است.

- علی عرب نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یکی از رسالت های اصلی بهزیستی کمک به معلولان به طرق مختلف می باشد.

وی از تأمین و توزیع یک هزار و 249 وسیله کمک توانبخشی و یک هزار و 43 وسیله بهداشتی از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین طی 6 ماهه اول سال جاری؛ در قالب انعقاد تفاهم نامه خرید خدمت با واحدهای توانپزشکی واگذارشده از سوی بهزیستی، همچنین واحدهای توانپزشکی وابسته به مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی، هلال احمر، آموزش و پرورش، همچنین واحدهای خصوصی ارائه دهنده این خدمات؛ نسبت به تأمین و ارائه خدمات توانپزشکی مورد نیاز معلولان تحت حمایت بهزیستی؛ شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی؛ در تمامی شهرستانهای استان، برنامه ریزی لازم صورت گرفته است و هم اینک، روند ارجاع و معرفی توانخواهان به کلینیک های طرف تفاهم نامه، شروع گردیده و ادامه دارد.

ارائه خدمات (CBR) به 8800 معلول روستایی خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: در سال جاری با استناد به بخشنامه ای که از سوی ریاست سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 19 هزار کارت معلولیت در خراسان جنوبی

صدور 19 هزار کارت معلولیت در خراسان جنوبی