مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-03سياسي

مقوله آموزش در پدافند غیرعامل مورد توجه ویژه قرار گیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان گفت: در حوزه پدافند غیرعامل به مقوله آموزش توجه ویژه ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم زارعی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل در سنندج  شیوه مصرف مردم در انرژی بویژه آب و برق را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم در زمینه چگونگی استفاده از منابع طبیعی باید آموزش های لازم را فراگیرند.

وی ضمن مهم برشمردن آموزش صحیح مصرف آب در حوزه پدافند غیرعامل، اظهار کرد: بهره مندی مردم از آب شرب سالم و بهداشتی حق مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان تاکید کرد: تامین آب شرب در شهر و روستاهای استان باید اولویت  شرکت های آبفا باشد و تامین آب مورد نیاز بخش های کشاورزی در اولویت های بعدی قرار گیرد.

وی آب را جزو منابع ملی و حیاتی کشور دانست و گفت: حفاری غیر مجاز چاه های آب ممنوع است و باید از روند حفاری برخی افراد جلوگیری کرد.

وی بر بهره برداری درست از سیستم های آبیاری و منابع آبی و نیز  آموزش شیوه مصرف و بهره برداری آب  به مردم تاکید کرد و خواستار گسترش آموزش های بروز در حوزه پدافند غیرعامل شد.

وی شرکت تمام مدیران را جلسات آموزشی پدافند غیرعامل الزامی و ضروری دانست و گفت: آموزش در حوزه پدافند غیرعامل بویژه (مصرف آب و برق) باید همگانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقوله آموزش در پدافند غیرعامل مورد توجه ویژه قرار گیرد

مقوله آموزش در پدافند غیرعامل مورد توجه ویژه قرار گیرد