مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-03اجتماعي

تلاش برای تامین اعتبار بزرگراه شهید سلیمانی در شیراز


شهردار شیراز، پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی را در شماره پروژه های حیاتی و اولویت دار این کلانشهر برشمرد و گفت: تلاش می کنیم مباحث مالی آن را طبق برنامه ریزی تامین کنیم.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز، پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی را در شماره پروژه های حیاتی و اولویت دار این کلانشهر برشمرد و گفت: تلاش می کنیم مباحث مالی آن را طبق برنامه ریزی تامین کنیم.

سید احسان اصنافی یکشنبه 11 مهرماه در جلسه بررسی پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی که با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، ناظر، پیمانکار و مشاور پروژه برگزار شد، خط دو مترو و بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی را دو پروژه اولویت دار مجموعه شورا و شهرداری معرفی کرد.

او افزود: پس از بهبود وضعیت کرونا و پیش بینی حضور مسافران، حجم ترافیک در معابر شیراز افزایش می یابد و به همین دلیل بهره برداری از این پروژه ها برای باز شدن گره ترافیکی شهر امری اساسی است.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به تلاش دولت برای تکمیل پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، خاطرنشان کرد: با توجه به بهره برداری از این پروژه طی ماه های آتی، تکمیل بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی برای جابجایی و تقسیم بار ترافیک ورودی به شیراز ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تامین اعتبار بزرگراه شهید سلیمانی در شیراز

تلاش برای تامین اعتبار بزرگراه شهید سلیمانی در شیراز