مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-03سياسي

جهاد کشاورزی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز ضعیف است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از ضعف جهاد کشاورزی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز انتقاد کرد و گفت: چرا باید جلوی دیوارکشی اطراف باغات گرفته شود؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، دادستان همدان به دنبال بازدیدهای میدانی و حضور در محله های مختلف این شهرستان، صبح امروز در بین اهالی دره مرادبیگ حاضر شد و مشکلات آنها را از نزدیک شنید.

دادستان همدان در این دیدار با تأکید بر اینکه مشکلات مردم را با متولیان امر در میان می گذارد، گفت: برخی از این مشکلات با همیاری و همکاری اهالی حل شدنی است و برخی دیگر از مشکلات، باید مسئولان متولی به جد پای کار بیایند و انتظار نیز همین است.

حسن خانجانی درباره برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در دره مرادبیگ خطاب به اهالی اظهار کرد: اگر مستندات ارائه شده در این زمینه قوی باشد، دستگاه قضایی بهتر و مناسب تر با این سوداگران برخورد می کند و این هم امر هم نیازمند همکاری شماست.

وی به تغییر غیرمجاز کاربری ها و کوتاهی جهاد کشاورزی در این زمینه هم اشاره کرد و افزود: جهاد کشاورزی متولی برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات است، این در حالی است که بهانه جویی می کند ابزار لازم برای تخریب ساخت و سازها را ندارد در حالی که می تواند ابزار را خریداری یا اجاره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز ضعیف است

جهاد کشاورزی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز ضعیف است