مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 22:002021-10-02فرهنگي

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟


جواد افشار که ساخت سریال «گاندو 2» آخرین پروژه او محسوب می شود، از پیشنهاد ساخت چند سریال و همچنین انجام پیش تولید سریال «حضرت معصومه(س)» تا یک سال آینده خبر داد.

- جواد افشار که ساخت سریال گاندو 2 آخرین پروژه او محسوب می شود، از پیشنهاد ساخت چند سریال و همچنین انجام پیش تولید سریال حضرت معصومه(س) تا یک سال آینده خبر داد.

این کارگردان در گفت و گویی با ایسنا درباره فعالیت این روزهایش توضیح داد: در حال حاضر پیش تولید سریال حضرت معصومه(س) را در دست داریم و امیدواریم بتوانیم با قوت پیش برویم.

او با اشاره به اینکه مجموعه حضرت معصومه(س) در زمره سریال های الف ویژه سازمان صدا و سیما قرار می گیرد، یادآور شد: در حال حاضر سه سریال الف ویژه سلمان فارسی و موسی(ع) و حضرت معصومه(س) در حال تولید است.

آقای علی عسکری هم برای ساخت پروژه حضرت معصومه(س) زحمات بسیاری کشیدند و قطعا آقای جبلی هم علاقه زیادی به ائمه دارند و امیدواریم کار خوب و فاخری به عنوان معرفی نامه حضرت معصومه (س) ارائه دهیم.

این کارگردان درباره ی مراحل تولید این سریال تاریخی مذهبی توضیح داد: فکر می کنم قریب به یک سال پیش تولید مجموعه حضرت معصومه(س) به طول بیانجامد؛ به دلیل اینکه حجم زیادی دکور، پروداکشن و ساخت و ساز، دوخت و دوز لباس و تهیه آکساسوار و غیره داریم و از سویی تعداد زیادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟