مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 19:202021-10-02حوادث

بازداشت به اتهام انتشار فیلم خصوصی جشن تولد


با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از شناسایی متهم سایبری خبر داد که اقدام به انتشار فیلم های خصوصی جشن تولد شاکی در اینستاگرام کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدپور اظهار کرد: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت فردی ناشناس در بستر اینستاگرام اقدام به پخش فیلم های خصوصی جشن تولدش کرده است.

وی افزود: شاکیه در ادامه اظهاراتش عنوان داشت مدتی پیش در منزلم جشن تولدی برگزار شد و با توجه به پوشش نامناسبم در جشن تولد، یکی از دوستانم اقدام به پخش زنده در پیج اینستاگرام خود کرده بود که فردی ناشناس با گرفتن فیلم از پخش زنده و با برش زدن فیلم ها اقدام به پخش آنها در فضای مجازی کرده است.

رییس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

وی اظهار کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت به اتهام انتشار فیلم خصوصی جشن تولد

بازداشت به اتهام انتشار فیلم خصوصی جشن تولد