مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-02پزشكي

ورود 700 هزار دُز واکسن کرونا به خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی از ورود 700 هزار دُز واکسن کرونا به استان خبر داد و روند واکسیناسیون را مناسب ارزیابی کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از ورود 700 هزار دُز واکسن کرونا به استان خبر داد و روند واکسیناسیون را مناسب ارزیابی کرد.

محمدعلی شجاعی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که امروز در سالن اجتماعات استانداری در تاریخ دهم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: براساس اطلاعات بدست آمده از سوی علوم پزشکی، بیشتر افرادی که اقدام به تزریق واکسن کرونا نکرده اند ساکن روستاها بوده یا تحصیلات کمی دارند لذا لازم است جدی تر به این موضوع ورود شود.

وی با اشاره به اینکه مشخصات افرادی که دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کرده اند موجود است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی بر این اساس به موضوع تزریق دُز دوم واکسن ورود کند و در کنار آن اقناع سازی لازم نیز انجام شود.

وی، افزایش سرعت واکسیناسیون به ویژه در حوزه دانش آموزان را از دغدغه های ریاست جمهوری دانست و تاکید کرد: واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت مردم است و دلیل عدم مراجعه افراد باید شناسایی و دغدغه آن ها برطرف شود.

دورکاری کارمندان استاندار خراسان شمالی در خصوص دورکاری کارمندان نیز اظهار کرد: دورکاری کارمندان استان براساس رنگ بندی وضعیت کرونا، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 700 هزار دُز واکسن کرونا به خراسان شمالی

ورود 700 هزار دُز واکسن کرونا به خراسان شمالی