مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-02اقتصادي

تولید بیش از 6 هزار تن عسل در گیلان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به وجود بیش از پنج هزار زنبوردار در گیلان گفت: گیلان 348 هزار و 322 کندوی زنبور عسل داشته و زنبورداران گیلانی بهار و تابستان امسال توانستند از این کندو ها 6 هزار و 200 تن عسل برداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، میرحجت علی اکبرنژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عسل تولید شده در گیلان یکی از با کیفیت ترین عسل های تولید شده در کشور است، اظهار کرد: گیلان به دلیل وجود مناطق ییلاقی و کوهستانی دارای ظرفیت خوبی به لحاظ تولید عسل دارد که اگر از این ویژگی به درستی استفاده شود بسیار به ایجاد اشتغال پایدار کمک می کند.

وی تولید عسل را یکی از مهمترین فعالیت های اقتصادی گیلان دانست و گفت: گیلان 348 هزار و 322 کندوی زنبور عسل داشته و زنبورداران گیلانی بهار و تابستان امسال توانستند از این کندو ها 6 هزار و 200 تن عسل برداشت کردند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به وجود بیش از پنج هزار زنبوردار در این استان افزود: در گیلان پنج هزار و 23 زنبوردار وجود دارد و عسل تولید شده توسط آنان  در حال حاضر حداقل کیلویی 90 هزار تومان به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 6 هزار تن عسل در گیلان

تولید بیش از 6 هزار تن عسل در گیلان