مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-02بين الملل

لزوم مقابله با دست درازی به منابع طبیعی کوهستان الوند همدان


همدان _ مسئول گروه مطالبه گری صیانت از کوهستان گفت: از دو طرف تویسرکان و اسدآباد و همدان، رخ غربی همدان و رخ شرقی الوند شاهد فعالیت های مستمر تخریبی در الوند هستیم.

- اظهار کرد: با توجه به وضعیت محیط زیستی که در جهان و در کشور شاهد هستیم، متأسفانه می بینیم با تغییر اقلیم در برخی مناطق مواجه هستیم به نحوی که در همسایگی ما در ترکیه و حتی سیبری و در مناطق دورتر مثل یونان، آمریکای شمالی و جنوبی و حتی آفریقا شاهد تغییراتی از جمله آتش سوزی جنگل ها بودیم که به واسطه گرم شدن کره زمین اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر شاهد بودیم که بارش های تابستانه در اروپا و در کشور ترکیه و کشور خودمان سیل های ناگهانی راه می افتد و منجر به خسارت و آسیب های جدی به سرمایه های مردم، خانه ها، ماشین ها و خسارت های جانی می شود که دلیل اصلی این قضیه هم دست درازی انسان به طبیعت است، چراکه کره زمین در میلیاردها سال که از عمرش می گذرد، رفتار خودش را دارد و ما انسان ها هستیم که در این رفتار دخل و تصرف می کنیم غافل از اینکه طبیعت کار خودش را انجام می دهد.

مسئول گروه جهادی و مطالبه گری صیانت از کوهستان تصریح کرد: اگر شاهد هستیم که در مناطق کشور یا چند سال پیش در دروازه قرآن شیراز با یک بارش شاهد سیلاب و کشته شدن انسان ها هستیم به این دلیل است که ما زیاده خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مقابله با دست درازی به منابع طبیعی کوهستان الوند همدان

لزوم مقابله با دست درازی به منابع طبیعی کوهستان الوند همدان