مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-02پزشكي

ارزشیابی مراکز تحقیقاتی سال 1401 مورد بازبینی قرار گرفت


در نشست بازآرایی ارزشیابی مراکز تحقیقاتی، پیش نویس ارزشیابی مراکز تحقیقاتی برای سال 1401 با اعمال امتیاز ارتباط با صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- در نشست بازآرایی ارزشیابی مراکز تحقیقاتی، پیش نویس ارزشیابی مراکز تحقیقاتی برای سال 1401 با اعمال امتیاز ارتباط با صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر محمدرضا منظم رییس دفتر توسعه فناوری سلامت، دکتر پیام کبیری رییس مرکز توسعه اطلاعات و انتشارات علمی، دکتر علی علیزاده مشاور معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و همینطور دکتر کشتکاران معاون پژوهشی و دکتر محمدی مدیر ارتباط با صنعت دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

پس از اتمام فرآیند ارزشیابی توسط سامانه ارزشیابی و همچنین تهیه نسخه اولیه ارزشیابی مراکز تحقیقات، پیش نویس ارزشیابی مراکز تحقیقاتی برای سال 1401 با اعمال امتیاز ارتباط با صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این پیش نویس که توسط دفتر ارتباط با صنعت دانشکده علوم پزشکی لارستان تدوین شده است؛ ارزشیابی مراکز تحقیقاتی در سه محور تولید علم و شاخص های رتبه بندی (دستورالعمل های پیشین گروه نظارت و ارزشیابی مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری)، ارزش آفرینی ( در شش شاخص: جذب پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزشیابی مراکز تحقیقاتی سال 1401 مورد بازبینی قرار گرفت

ارزشیابی مراکز تحقیقاتی سال 1401 مورد بازبینی قرار گرفت