مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-02اقتصادي

لزوم ارائه آموزش های جامع به بخش خصوصی در حوزه های حقوقی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بر لزوم ارائه آموزش های جامع به بخش خصوصی در حوزه های حقوقی تاکید کرد.

- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز تاکید کرد: لزوم ارائه آموزش های جامع به بخش خصوصی در حوزه های حقوقی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بر لزوم ارائه آموزش های جامع به بخش خصوصی در حوزه های حقوقی تاکید کرد.

یونس ژائله در دیدار با اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر حفاظت از منافع بخش خصوصی گفت: باید در موضوع انعقاد قراردادهای بخش خصوصی، آموزش های لازم حقوقی داده شود تا این افراد بدانند که از همان ابتدای انعقاد، به چه نکات حقوقی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مراکز داوری در اتاق های بازرگانی به سوی قوی تر شدن در حال حرکت است، اظهار کرد: مرکز داوری اتاق بازرگانی تبریز نیز باید به سمت تخصصی شدن قدم برداشته و در منطقه شمالغرب نمونه باشد که قوی تر شدن این مراکز می تواند فشار به قوه قضاییه را نیز بکاهد.

وی با تاکید بر معرفی وکلای منصف ، شجاع و سالم از سوی کانون وکلای دادگستری و بهره مندی و معرفی این افراد به بخش خصوصی برای حل اختلافات و مشکلات حقوقی این بخش افزود: یکی از نکات مهم، ارائه آموزش های جدی در حوزه های مختلف حقوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه آموزش های جامع به بخش خصوصی در حوزه های حقوقی

لزوم ارائه آموزش های جامع به بخش خصوصی در حوزه های حقوقی