مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-02سياسي

دپوی زباله ها در معابر مهریز، ادعای عیانی که توسط شهردار تکذیب شده


شهردار مهریز در حالی نابسامانی اوضاع زباله های دپو شده در معابر این شهرستان را تکذیب می کند که گزارش میدانی خبرنگار فارس حکایت از آلودگی محیط شهری و وجود زباله های خشک و تر در کوچه و پس کوچه های این شهر را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در مهریز، دپو شدن زباله در بعضی از مناطق این شهرستان علاوه بر آلودگی محیط زیستی و هجوم حیوانات موزی باعث خراب شدن چهره شهر و اعتراض جدی شهروندان مهریزی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محی الدینی در این خصوص با اشاره به این که تکلیف شهردار باید مهریز هرچه سریع تر مشخص شود اظهار کرد: هم اکنون شهرستان مهریز در خصوص جمع آوری زباله ها وضعیت مناسبی ندارد.

وی افزود: در کوچه ها خیابان های باغشهر تاریخی مهریز زباله ها دپو شده و کسی مسئولیت جمع آوری آن را قبول نمی کند و مردم در بلاتکیلیفی جدی گرفتار شدند.

امام جمعه مهریز گفت: علاوه بر دپو زباله ها مسائل فرهنگی، اقتصادی  و عمرانی شهرستان مهریز که باید هر چه زودتر حل و فصل شود و اختلاف و درگیری در خصوص انتخاب شهردار زیبنده این شهرستان نیست.

محی الدینی با اشاره به این که در گوشه کار شهرستان مهریز زباله ها دپو شده است ادامه داد: شهرستان مهریز نیاز به سکان دارکارآمد دارد تا مسائل شهری فرهنگی و عمرانی به درستی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی زباله ها در معابر مهریز، ادعای عیانی که توسط شهردار تکذیب شده

دپوی زباله ها در معابر مهریز، ادعای عیانی که توسط شهردار تکذیب شده