مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-02بين الملل

لوکاشنکو: غرب نمی تواند مانع روسیه و بلاروس شود


الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس در مصاحبه با رسانه آمریکایی گفت، کشورهای غربی نمی توانند مانع از دستیابی بلاروس و روسیه به اهدافشان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد، بلاروس و روسیه سیاست مشترکی دارند و اهداف مشترکی را دنبال می کنند که غرب نمی تواند مانع از دستیابی آنها شود.

بنا بر گزارش خبرگزاری از مصاحبه با رییس جمهور بلاروس که با عنوان مصاحبه با آخرین دیکتاتور اروپا منتشر شد، خبرنگار اعزامی این شبکه به مینسک پایتخت بلاروس در سراسر مصاحبه سوالات تند و جهتداری می پرسد و دائما به الکساندر لوکاشنکو درباره سرکوب مردم، تقلب در انتخابات و نقض حقوق بشر در بلاروس اتهام زنی کرده است.

الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس در بخشی از این مصاحبه به خبرنگار سی ان ان هشدار داد من اینجا در جایگاه متهم نیستم و قرار نیست به چیزی اعتراف کنم شما هم در کلماتی که استفاده می کنید، مراقب باشید .

روابط بلاروس با آمریکا و دیگر کشورهای غربی طی سالیان گذشته همواره سرد بوده و غربی ها بارها این کشور را به دلیل روابط نزدیک با روسیه مورد شماتت قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکاشنکو: غرب نمی تواند مانع روسیه و بلاروس شود

لوکاشنکو: غرب نمی تواند مانع روسیه و بلاروس شود