مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-02اقتصادي

پیش بینی تولید بیش از 25 هزار تن انار در مرودشت


مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از آغاز برداشت انار در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود 25 هزار 500 تن انار از انواع شیرین، ملس و میخوش در این شهرستان تولید و روانه بازار شود.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از آغاز برداشت انار در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود 25 هزار 500 تن انار از انواع شیرین، ملس و میخوش در این شهرستان تولید و روانه بازار شود.

کاووس همتی شنبه 10 مهر به خبرنگاران گفت: برداشت انار از سطح 850 هکتار باغ در این شهرستان از شهریورماه با برداشت رقم شیرین شهوار آغاز و تا آبان ماه با برداشت رقم محلی زرده انار بریت، رباب و سیاه دارویی به پایان می رسد.

او با بیان اینکه عمده انار تولیدی متعلق به شهر فاروق از توابع این شهرستان است، عنوان کرد: ارقام زرده انار و شیرین شهوار فاروق شهرت ملی دارد و کیفیت انار و بیشینه تاریخی شهر فاروق موجبات رونق گردشگری در این منطقه را فراهم کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه انار تولیدی در این شهرستان اغلب به شیوه سنتی به منظور تامین انار در زمستان ذخیره می شود، افزود: مابقی محصول، علاوه بر تامین نیاز محلی و استفاده برای رب، ترشی و سرکه، به استان های دیگر ثنیز ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید بیش از 25 هزار تن انار در مرودشت

پیش بینی تولید بیش از 25 هزار تن انار در مرودشت