مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-02سياسي

کالبد شکافی در غسالخانه/ وعده تکمیل سالن تشریح در سال جاری


یکی از اولویت ها و مطالبات مردم و مسوولان شهرستان الیگودرز ساخت سالن تشریح پزشکی قانونی الیگودرز است، نبود سالن تشریح سبب شده که کالبد شکافی در حال حاضر با کمترین امکانات در غسال خانه اکبرولی شهرستان انجام شود.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، با وجود وسعت شهرستان الیگودرز همچنین جمعیت بالا اما فاقد سالن تشریح پزشکی قانونی است و همین امر موجب سرگردانی مردم شده است.

تیر ماه سال 96 کلنگ احداث سالن تشریح پزشکی قانونی الیگودرز به مساحت بر زمین زده شد اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است، در وبیناری که با حضور نماینده مردم الیگودر، رییس دادگستری شهرستان الیگودرز، امام جمعه و مدیرکل پزشکی قانونی استان تشکیل شده این موضوع به بحث گذاشته شد.

کالبد شکافی با کمترین امکانات رییس دادگستری شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه تنها در شهریورماه سال جاری  18 مورد کالبدشکافی داشته ایم، عنوان کرد: وجود سالن تشریح پزشکی قانونی یک ضرورت است زیرا در حال حاضر و به منظور جلوگیری از انتقال اجساد کالبدشکافی با کمترین امکانات در غسال خانه اکبرعلی انجام می شود، اما به شدت  در مضیقه هستیم.

فتحی با بیان اینکه آمار فوتی ها در بیمارستان شهید ولیان بالا است و ممکن است نیازبه کالبد شکافی باشد، افزود: ماهیانه 300 پرونده ارجاع به پزشکی قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالبد شکافی در غسالخانه/ وعده تکمیل سالن تشریح در سال جاری

کالبد شکافی در غسالخانه/ وعده تکمیل سالن تشریح در سال جاری