مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-02فرهنگي

اعلام چگونگی اکران آثار جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استانها


علی تاجیک، مدیر هماهنگی امور استان های جشنواره سی و چهارم، برنامه های تدارک دیده شده در استان های گوناگون کشور برای میزبانی از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را شرح داد.

- علی تاجیک، مدیر هماهنگی امور استان های جشنواره سی و چهارم، برنامه های تدارک دیده شده در استان های گوناگون کشور برای میزبانی از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را شرح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تاجیک، مدیر هماهنگی امور استان ها در سی و چهارمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، در گفت وگویی درباره برنامه های استان ها برای اکران آثار جشنواره گفت: پیرو تفاهم نامه ای که سازمان سینمایی با استان های کشور در سال جاری منعقد کرده، قرار بر این است که به جز دو شهر تهران و اصفهان، سایر استان ها نیز آثار سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان را اکران کنند.

او ادامه داد: قرار است آثار جشنواره حاضر در این رویداد سینمایی، از تاریخ 16 تا 20 مهر ماه سال جاری، همزمان با تهران (سینما فرهنگ) و اصفهان (سینما فلسطین و سینما ساحل) در سایر استان های کشور نیز اکران شوند.

تاجیک تاکید کرد: البته به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت های ناشی از شیوع این ویروس، اکران فیزیکی تنها محدود به استان هایی می شود که به دلیل کم تر بودن آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام چگونگی اکران آثار جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استانها

اعلام چگونگی اکران آثار جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استانها