مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-02پزشكي

تبلیغات ضد واکسن، استقبال از واکسیناسیون در بجستان را کم کرده است


رییس شبکه بهداشت و درمان بجستان گفت: روند واکسیناسیون در شهرستان بجستان خوب است، اما تبلیغات ضد واکسن باعث شد چند روزی استقبال از واکسیناسیون در شهرستان کمتر شود.

- علی قویدل در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با ورود واکسن به شهرستان در حال حاضر واکسیناسیون در شهرستان با سرعت خوبی در حال انجام است، اما تبلیغات ضد واکسنی که در روزهای اخیر با آن مواجه بودیم باعث شد استقبال واکسیناسیون چند روزی نسبت به قبل کمتر شود.

قویدل اظهار کرد: در حال حاضر موج پنجم کرونا در بسیاری از نقاط کشور از جمله شهرستان بجستان فروکش کرده و این چیز عجیبی نیست؛ چراکه هر موجی یک اوجی دارد و بعد از آن روند موج کاهشی می شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بیماران بستری و سرپایی و موارد مراجعه کننده برای نمونه گیری در شهرستان کاهشی شده است، اما باید هوشیار باشیم و با سهل انگاری و بی توجهی زمینه را برای ورود به موج جدید فراهم نکنیم؛ چراکه بعد از فروکش کردن بیماری متأسفانه تنها آسیبی که می بینیم از جانب سهل انگاری ها و عادی انگاری ها است که زمینه را برای پیک بعدی فراهم می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بجستان در ادامه افزود: تنها راه ایمن شدن شرایط، علاوه بر واکسیناسیون همگانی، رعایت پروتکل های بهداشتی است و با نادیده گرفتن هر یک از این موارد چه واکسیناسیون و چه رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات ضد واکسن، استقبال از واکسیناسیون در بجستان را کم کرده است

تبلیغات ضد واکسن، استقبال از واکسیناسیون در بجستان را کم کرده است