مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-02اقتصادي

کنترل کیفیت بیش از 29 هزار قلم کالا در شرکت گاز استان ایلام


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در شش ماهه اول امسال 29 هزار و 392 قلم کالای شرکت تحت کنترل کیفی کارشناسان قرار گرفته است.

- عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا، از کنترل کیفی بیش از 29 هزار قلم کالا توسط کارشناسان بازرسی فنی خبر داد و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ورود کالای غیر استاندارد به پروژه های گازرسانی استان، در شش ماهه اول سال جاری 29 هزار و 392 قلم کالا شامل 29 هزار و 254 قلم اتصالات پلی اتیلن و فولادی، 108 کیلومتر لوله پلی اتیلن و فولادی و 30 قلم شیرآلات کنترل کیفی شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه با استفاده از سیستم های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای عدم نصب کالای غیر استاندارد هموار می شود، افزود: واحد بازرسی فنی با حضور فعال و انجام بازرسی در سطوح مختلف شامل مراحل تولید، خرید تجهیزات و قطعات، نصب، با انجام تست های عملکردی، احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد را به حداقل رسانده است.

شمس اللهی تصریح کرد: بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه ریزی شده، در تمام مراحل تعمیرات اساسی طبق استانداردهای بین المللی و روش های جاری شرکت ملی گاز ایران حضوری فعال و مستمر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کیفیت بیش از 29 هزار قلم کالا در شرکت گاز استان ایلام

کنترل کیفیت بیش از 29 هزار قلم کالا در شرکت گاز استان ایلام