مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-02بين الملل

بیانیه گروه های فلسطینی در محکومیت استقبال بحرین از وزیر خارجه اسراییل


گروه های فلسطینی اقدام بحرین در استقبال از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و مشارکت او در افتتاح رسمی سفارت این رژیم در منامه را محکوم کردند.

- گروه های فلسطینی اقدام بحرین در استقبال از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و مشارکت او در افتتاح رسمی سفارت این رژیم در منامه را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، گروه های فلسطینی شامل حماس، جهاد اسلامی، کمیته های مقاومت، مقاومت مردمی، جبهه مبارزه ملی، مجاهدین و الاحرار در بیانیه مشترکی اقدام بحرین در استقبال از یاییر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و مشارکت او در افتتاح رسمی سفارت این رژیم در منامه را محکوم کرده و سفر لاپید به بحرین و افتتاح سفارت این رژیم در منامه را جنایتی در حق اسلام، ملی گرایی و عرب گرایی و در حق دو ملت فلسطینی و بحرینی دانستند.

آنها در بیانیه مشترک خود تاکید کردند: این پافشاری عجیب برای ادامه دادن به این عادی سازی خائنانه، میزان افول ارزشی و اخلاقی را که حاکمیت های عادی سازی ننگین به آن رسیده اند، نشان می دهد.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: اقدام گستاخانه تاسیس سفارت های اسراییلی در پایتخت های عربی با خواست و تمایل مردم این کشوها که خواهان آزادسازی فلسطین و رهایی آن از اشغال اسراییل هستند، در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گروه های فلسطینی در محکومیت استقبال بحرین از وزیر خارجه اسراییل

بیانیه گروه های فلسطینی در محکومیت استقبال بحرین از وزیر خارجه اسراییل