مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-02بين الملل

جزییاتی از مداخلات داماد ترامپ در امور کشورداری


جزییات کتاب جدیدی فاش می کند که چطور داماد و مشاور ارشد بی کفایت دونالد ترامپ در امور کشورداری دخالت کرده و حتی برای دیکته نظراتش در سخنرانی های این رییس جمهوری پیشین آمریکا کارکنان او را تحت فشار می گذاشت.

- جزییات کتاب جدیدی فاش می کند که چطور داماد و مشاور ارشد "بی کفایت" دونالد ترامپ در امور کشورداری دخالت کرده و حتی برای "دیکته" نظراتش در سخنرانی های این رییس جمهوری پیشین آمریکا کارکنان او را تحت فشار می گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، استفانی گریشام، سخنگوی پیشین کاخ سفید در کتاب تازه اش اشاراتی به خصوصیات رفتاری جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا داشت و او را راسپوتین در کت و شلوار باریک توصیف کرد که از قدرت خود بدون هیچ شرمندگی سوءاستفاده می کرد.

اشاره او به گریگوری راسپوتین، دهقان زاده صوفی مسلکی است که در دربار تزار روسیه به عنوان مشاور کار می کرد و نامش با رسوایی عجین بود.

در بخشی از کتاب گریشام تحت عنوان اکنون به پرسش هایتان پاسخ می دهم: آنچه در کاخ سفید ترامپ دیدم ، او به انتقاد از کوشنر و همسرش ایوانکا ترامپ می پردازد و می گوید آنها خودشان را در تصمیمات کاخ سفید از جمله تاکید بر سخنرانی ملی ترامپ درباره کووید در سال گذشته دخالت می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از مداخلات داماد ترامپ در امور کشورداری

جزییاتی از مداخلات داماد ترامپ در امور کشورداری