مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-02سياسي

بزرگترین پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تعیین تکلیف شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با تصویب هیئت دولت مسئولیت ساخت بیمارستان 540 تختخوابی حضرت ولیعصر (عج) زاهدان به اداره کلّ راه و شهرسازی تحویل داده شد.

-  سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به درخواست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در زمینه استفاده از توان و ظرفیت شرکت های بزرگ بیمارستان ساز در کشور گفت: خوشبختانه پیشنهاد و درخواست این دانشگاه در زمینه واگذاری عملیات ساخت این بیمارستان به اداره کلّ راه و شهرسازی به اداره کلّ راه و شهرسازی به تصویب رسید.

وی افزود: این بیمارستان بزرگترین طرح عمرانی در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است که بعد از تکمیل عملیات ساختمانی 2 بیمارستان ایرانمهر سراوان و ساختمان شماره 2 بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) به مهمترین اولویت دانشگاه در زمینه طرح عمرانی تبدیل شده است.

هاشمی گفت: با تکمیل این بیمارستان علاوه بر افزایش تعداد تخت های بستری در استان سیستا و بلوچستان، چهره حاشیه شمالی شهر و شاخص های اجتماعی این منطقه زاهدان نیز متحول خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز با اشاره به اقدامات فشرده ای که در 3 سال اخیر برای اخذ مجوزهای قانونی اولیه و جانمایی این بیمارستان در یکی از مناطق حاشیه ای شهر زاهدان انجام شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تعیین تکلیف شد

بزرگترین پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تعیین تکلیف شد