مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-02سياسي

پایان 8 سال انفعال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی با عنوان پایان 8 سال انفعال در روزنامه وطن امروز نوشت: - یکی از اتفاقات مهم اجلاس اخیر سازمان ملل سخنرانی رییس جمهور اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی نه در جایگاه پاسخگو بلکه در جایگاه مطالبه گر از حقوق ملت ایران حضور پیدا کرد و حقوق حقه ملت ایران که سال های متمادی به خاطر زیاده خواهی های نظام سلطه متوقف شده بود و سال های متمادی این حقوق به صورت جدی پیگیری نمی شد، دنبال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی با عنوان پایان 8 سال انفعال در روزنامه وطن امروز نوشت: یکی از اتفاقات مهم اجلاس اخیر سازمان ملل سخنرانی رییس جمهور اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی نه در جایگاه پاسخگو بلکه در جایگاه مطالبه گر از حقوق ملت ایران حضور پیدا کرد و حقوق حقه ملت ایران که سال های متمادی به خاطر زیاده خواهی های نظام سلطه متوقف شده بود و سال های متمادی این حقوق به صورت جدی پیگیری نمی شد، دنبال شد و ما مطالبه گری انقلابی را یکبار دیگر از زبان یک رییس جمهور در صحن سازمان ملل شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 8 سال انفعال

پایان 8 سال انفعال