مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 22:052021-10-01اجتماعي

طوفان مدارس سیستان و بلوچستان را به تعطیلی کشاند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مدارس شهرستان های چابهار، کنارک و دشتیاری بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان فردا تعطیل اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، طوفان مدارس جنوب سیستان و بلوچستان را به تعطیلی کشاندعلیرضا شهرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت طوفان حاره ای شاهین در جنوب استان سیستان و بلوچستان و بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، مدارس شهرستان های کنارک، چابهار و دشتیاری فردا شنبه 10 مهر تعطیل اعلام شد.

وی ادامه داد: با عنایت به هشدار سطح قرمز در پی تشکیل کم فشار حاره ای، کلیه مدارس در همه مقاطع و همچنین مراکز آموزش عالی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و آموزش فقط از طریق سامانه شاد و سامانه های معرفی شده صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کلیه نیرو های امدادی و خدماتی استان به حالت آماده باش در آمده اند، افزود: هماهنگی های لازم با فرمانداران شهرستان های جنوب استان سیستان و بلوچستان برای مدیریت هرگونه بحران احتمالی انجام شده است.

وی گفت: امکانات و ماشین آلات مورد نیاز توسط دستگاه های اجرایی به منطقه منتقل شده و مدیران اجرایی هم در همان محل وقوع طوفان مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان مدارس سیستان و بلوچستان را به تعطیلی کشاند

طوفان مدارس سیستان و بلوچستان را به تعطیلی کشاند