مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-01سياسي

مشکلات لنج داران در سفر رییس جمهور بررسی شود


در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان در مورد مشکلات لنج داران تصمیمی گرفته شود که این قشر زحمت کش دچار زیان و ضرر نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا دانشجویان افزود: چهل روز عاشورا تا اربعین اوج مجاهدت و ایثارگری همراه با روشنگری و هدایت و افشاگری است که در این ایام ظلم ظالمین و تکبر مستکبرین تبیین می شود و اگر این بصیرت بخشی ها توسط حضرت زینب و ام کلثوم (س) و امام سجاد (ع) نبود مسیر تاریخ هنوز در تاریکی جهل و گمراهی یزیدها بودد.

وی ادامه داد: در هدایت و روشنگری اصل اخلاق است، از این کاری که بعضی در فضای مجازی و جاهای دیگر با دشنام، تهمت، دروغ و فریب است باید به شدت اجتناب شود.

زیرا باید حقایق را با منطق قوی، سخن متین و همراه با زینت عطف و عواطف انسانی همراه باشد و اگر انتقادی صورت می گیرد باید دلسوزانه و نه اخلاق سوز باشد.

پهلو زاده با اشاره به انتصاب رییس جدید صداوسیما یادآور شد: صداوسیما باید محلی جهت ارتقا سطح آگاهی، معرفت مردم، هدایت فرهنگی جامعه، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی باشد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: صداوسیما باید رسانه اول مردم باشد و بتواند ضمن جلب اعتماد مردم، سریع ترین، سالم ترین و صادق ترین اخبار در اختیار مردم قرار دهد زیرا صداوسیما قرارگاه آگاهی بخشی و امید مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات لنج داران در سفر رییس جمهور بررسی شود

مشکلات لنج داران در سفر رییس جمهور بررسی شود