مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-01اقتصادي

1040 هکتار اراضی پایاب تحت شبکه سد آغ چای چایپاره قرار می گیرند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای 900 هکتار شبکه آبیاری پایاب سد آغ چای طی کمتر از 2 ماه در شمال استان گفت: تا 20 آبان امسال نیز 1040 هکتار دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای 900 هکتار شبکه آبیاری پایاب سد آغ چای طی کمتر از 2 ماه در شمال استان گفت: تا 20 آبان امسال نیز 1040 هکتار دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

یاسر رهبردین در جلسه ای شورای هماهنگی دستگاه نظارتی با هدف بررسی وضعیت شبکه آبیاری و زهکشی آغ چای در محدوده شهرستان پلدشت و سد و شبکه کرم آباد برگزار شد، افزود: در حال حاضر تامین آب برای کشت پاییزه توسط این شرکت در حال انجام است از سازمان جهاد کشاورزی درخواست داریم در راه اندازی آب داخل مزارع تسریع کند.

وی اضافه کرد: اراضی پایاب سد آغ چای،8500 هکتاربرآورد می شود که از این میزان، 3500 هکتار اراضی بهبود شهرستان چایپاره و مابقی اراضی توسعه بین شهرستان های چایپاره و پلدشت است.

وی با اشاره به بازشدن کد اجرایی از طرح جهش تولید برای زمین های پایاب ادامه داد: امسال براساس پیگیری های انجام شده برای این اراضی شبکه آبی سد آغ چای بیش از 35 میلیارد اعتبار تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1040 هکتار اراضی پایاب تحت شبکه سد آغ چای چایپاره قرار می گیرند

1040 هکتار اراضی پایاب تحت شبکه سد آغ چای چایپاره قرار می گیرند