مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-30سياسي

کوچکترین فساد نیز در شهرداری تبریز قابل قبول نیست


رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: شهرداری پیشانی نظام است و همت ویژه در مبارزه با فساد، یکی از برنامه های اجرایی در شورای ششم تبریز است و کمترین فساد نیز در شهرداری قابل قبول نیست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: شهرداری پیشانی نظام است و همت ویژه در مبارزه با فساد، یکی از برنامه های اجرایی در شورای ششم تبریز است و کمترین فساد نیز در شهرداری قابل قبول نیست.

حجت الاسلام رسول برگی روز پنجشنبه، 8 مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید کلانشهر تبریز که با حضور مدیران ارشد استانی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر آذربایجان سر ایران باشد، تبریز نقطه ثقل است و اگر تبریز نبود، خیلی از موضوعات در تاریخ حل و فصل نمی شد.

وی ادامه داد: تبریز شهر علامه ها، عاشوراییان، ستارخان ها و باقرخان ها، مدافعان حرم و مدافعان سلامت است و خدمت در این شهر و نوکری مردم این شهر سعادت بزرگی است و شاید در اثر کوتاهی بعضی مشکلات وجود داشته باشد اما تبریز انقدر بزرگ است که هرگز کوچک نمی شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار جدید کلانشهر تبریز یک فردی انقلابی، جهادی، پاکدست و صاحب ابتکار است، افزود: آقای رنجبر عمر خود را در شهرداری سپری کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکترین فساد نیز در شهرداری تبریز قابل قبول نیست

کوچکترین فساد نیز در شهرداری تبریز قابل قبول نیست