مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-30فرهنگي

سطح اعتبارات فرهنگی در حوزه جاری و هزینه ای بسیار کم است


مدیرکل حوزه هنری لرستان با اشاره به مظلومیت فرهنگ در استان، گفت: در جلسات برای پیگیری حقوق صنفی هنرمندان بارها اقداماتی انجام شده، اما سطح اعتبارات فرهنگی در حوزه جاری و هزینه ای بسیار کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد کرم الهی ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره فانوس، با اشاره به ظرفیت هنرمندان لرستانی در حیات فرهنگی هنری، اظهار کرد: عرصه های جدید مبارزه پس از جنگ تحمیلی بسیار گمنام و مظلوم است.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس دو نوع هنرمند داشتیم، نخست هنرمندانی که رزمنده شدند و دیگری رزمندگانی که هنرمند شدند، در لرستان سهم هنرمندانی که رزمنده شدند بیشتر از رزمندگانی است که هنرمند شدند و این نشان می دهد که پایه اصلی باورهای اعتقادی برای تاثیرگذاری قوی تر بوده است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان با اشاره به مظلومیت فرهنگ در استان، افزود: در جلسات برای پیگیری حقوق صنفی هنرمندان بارها اقداماتی انجام شده، اما سطح اعتبارات فرهنگی در حوزه جاری و هزینه ای بسیار کم است.

کرم الهی بیان داشت: بزرگترین پتانسیل استان حوزه تاریخی تمدنی و فرهنگی است و دست مایه حقیقی لرستان برای پیشرفت و توسعه است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به حوزه فرهنگ استان، اظهار امیدواری کرد که در سایه مجموعه فعالیت های دستگاه های فرهنگی، بیش از گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح اعتبارات فرهنگی در حوزه جاری و هزینه ای بسیار کم است

سطح اعتبارات فرهنگی در حوزه جاری و هزینه ای بسیار کم است