مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-30اقتصادي

دین پرست: هزار واحد تولیدی در تهران راکد است/ از 43 هزار واحد


در سطح استان تهران از مجموع 43 هزار و 105 واحد تولیدی در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری مستقر در سطح استان تهران، تعداد یک هزار و 195 واحد معادل 2.

- در سطح استان تهران از مجموع 43 هزار و 105 واحد تولیدی در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری مستقر در سطح استان تهران، تعداد یک هزار و 195 واحد معادل 2.

7 درصد از کل واحدها غیر فعال و راکد هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: در سطح استان تهران 43105 واحد تولیدی مستقر هستند که از این تعداد هزار و 195 واحد، غیر فعال و راکد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک دین پرست در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران - شهرستان اسلامشهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با عرض تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های نیروهای ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج مردمی، اظهار کرد: امروز هر آنچه که در جامعه داریم حاصل تلاش های دلاورمردان، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رزمندگان اسلام که در عرصه های مختلف مشغول به فعالیت بودند 8 سال در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و پایمردی کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این سرزمین په


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین پرست: هزار واحد تولیدی در تهران راکد است/ از 43 هزار واحد

دین پرست: هزار واحد تولیدی در تهران راکد است/ از 43 هزار واحد