مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-30پزشكي

یازدهمین اهدای زندگی امسال را یک مادر زنجانی رقم زد


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: یازدهمین اهدای عضو با اهدای سه ارگان حیاتی یک مادر زنجانی به ثبت رسید.

- ایسنا/زنجان مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: یازدهمین اهدای عضو با اهدای سه ارگان حیاتی یک مادر زنجانی به ثبت رسید.

شهریار امام وردی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با یازدهمین اهدای عضو استان زنجان، اظهار کرد: یازدهمین اهدای عضو انجام شده در استان، متعلق به مرحومه بی بی نسا حسنی بادامستانی، 61 ساله و ساکن شهرستان زنجان است که به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان بستری بود، متأسفانه دچار مرگ مغزی شده بود.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحومه حسنی بادامستانی، اقدامات لازم برای کسب رضایت از خانواده وی جهت اهداء عضو انجام شد، افزود: ارگان های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ارگان های حیاتی اهدا شده در یازدهمین اهدای عضو سال جاری زنجان، تصریح کرد: سه ارگان حیاتی از جمله کلیه ها و کبد بیمار مرگ مغزی زنجانی به بیماران نیازمند اهدا شد و زندگی دوباره ای به آنان بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین اهدای زندگی امسال را یک مادر زنجانی رقم زد

یازدهمین اهدای زندگی امسال را یک مادر زنجانی رقم زد