مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-30سياسي

ایجاد دولت اسلامی صرفا وظیفه نهادها نیست/ جامعه مهدوی عاری از فقر است


رییس بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ایجاد دولت اسلامی نیازمند مشارکت همه مردم است، گفت: جامعه مهدوی عاری از فقر و بیکاری است از این رو برای رسیدن به این هدف باید همه تلاش کنیم.

- ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنجشنبه در رزمایش توزیع 25 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر که در سالن 9 دی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مواسات یک اقدام ویژه در کشور محسوب می شود که برخی مردم متدین جهان از جمله کشورهای لبنان و عراق از آن الگو گرفتند.

رییس بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه نهادها و مردم باید وظیفه خود را در این رزمایش ها انجام دهند، گفت: رفع محرومیت ها نیازمند وحدت و ایجاد یک جبهه است تا بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد خراسان شمالی افزود: باید این ظرفیت ها شناسایی، فهرست و اولویت بندی بشوند تا در مسیر اعتلا استان از آنها بهره مند شویم.

سلیمانی تصریح کرد: امروز بسیج در میدان اشتغال آمادگی دارد تا نقش آفرینی داشته باشد؛ همچنین آمادگی خود را در اجرای پروژه های محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومان اعلام می کنیم.

رییس بسیج مستضعفین بیان کرد: ایده های بسیار خلاقانه ای در خراسان شمالی با محوریت اقتصاد دانش بنیان وجود دارد که اگر در معرض تأمین نیاز کشور قرار بگیرد می تواند سودآوری فراوانی برای استان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دولت اسلامی صرفا وظیفه نهادها نیست/ جامعه مهدوی عاری از فقر است

ایجاد دولت اسلامی صرفا وظیفه نهادها نیست/ جامعه مهدوی عاری از فقر است