مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-30سياسي

شهردار سابق مشهد، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس شد


رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی طی حکمی «محمدرضا کلایی» شهردار سابق مشهد را به عنوان «مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس» منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مالک رحمتی، رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی طی حکمی محمدرضا کلایی شهردار سابق مشهد را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس منصوب کرد.

در متن حکم کلایی آمده است: جناب آقای محمدرضا کلایی با سلام و احترام؛ نظر به تعهد و تجارب ارزنده و علاقه مندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس منصوب می شوید.

ضروری است با برنامه ریزی منسجم و با هماهنگی سایر اعضای هیأت مدیره، همسو با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (به ویژه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی) و تولیت معزز آستان قدس رضوی، در چارچوب مفاد اساسنامه شرکت، قانون تجارت و سیاست ها و تکالیف بالادستی، با بهره گیری از تمامی امکانات و سرمایه گذاری های به عمل آمده، در راستای تحولی بنیادین برای افزایش بهره وری منابع و رشد و تعالی آن مجموعه، اقدام نمایید.

از درگاه ایزد منان و در پرتو عنایات نورانی حضرت امام رضا(ع) دوام توفیقات جنابعالی را آرزومند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار سابق مشهد، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس شد

شهردار سابق مشهد، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس شد