مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 05:502021-09-30اقتصادي

لیست پروژه های مهم کرمانشاه تقدیم دولت می شود


استاندار کرمانشاه از تدوین و تهیه لیست پروژه های اولویت دار استان با رویکرد ایجاد اشتغالزایی و افزایش درآمد سرانه مردم خبر داد و گفت: طرح های مهم و توسعه ای برای قرار گرفتن در بودجه 1401 برای دولت ارسال می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تدوین و تهیه لیست پروژه های اولویت دار استان با رویکرد ایجاد اشتغالزایی و افزایش درآمد سرانه مردم خبر داد و گفت: طرح های مهم و توسعه ای برای قرار گرفتن در بودجه 1401 برای دولت ارسال می شود.

هوشنگ بازوند در اولین جلسه ستاد بودجه استان سال 1401 که با حضور معاونین استانداری و مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: اجرای پروژه های زیرساختی، سند توسعه نفت، گاز و پتروشیمی، توسعه راه آهن، اجرای سدها و سامانه گرمسیری جز, اولویت های مهم در استان برای تداوم مسیر رشد و تحول است و باید در ساختار بودجه مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از همین حالا بحث بودجه سال آینده در دستور کار دولت است، پروژه های مهم استان برای گنجاندن در بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد که لیست این پروژه ها تا دوشنبه هفته آینده نهایی و به دولت تقدیم شود.

بازوند با تشریح طرح های دارای اولویت با رویکرد افزایش سرانه درآمد مردم و ایجاد اشتغال پایدار گفت: تکمیل و بهره برداری از سد هواسان به منظور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست پروژه های مهم کرمانشاه تقدیم دولت می شود

لیست پروژه های مهم کرمانشاه تقدیم دولت می شود