مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-30سياسي

برنده جنگ امروز در میدان رسانه تعیین می شود


امام جمعه بجنورد با اشاره به فضای آلوده رسانه و شبهه پراکنی های متعدد، گفت: برنده جنگ کسی است که تبیین، تبلیغ و حضور بیشتری در میدان رسانه ای داشته باشد.

- ، حجت الاسلام رضا نوری صبح پنج شنبه در دیدار با رییس بسیج مستضعفین که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحثی که در بسیج مطرح شده، شجره طیبه صالحین بود که با یک نگاه بسیار خوبی ایجاد و حلقه ها شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه حلقه های صالحین، مجموعه مفیدی است که می تواند گفتمان ساز باشد، ادامه داد: حلقه های صالحین ساختاری برای مباحث معرفتی و بصیرتی است اما موضوع اصلی این است که باید فعال باشد و به همت مجموعه فرماندهان در حوزه بسیج و استادیاران، تعلیم و تربیت شکل گیرد.

وی جهاد علمی و فرهنگی را بالاتر از جهاد در میدان جنگ خواند و افزود: بنابراین باید در این میدان جوانان را مسلح کنیم تا بصیرت ایجاد شده و افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: برنده جنگ کسی است که تبیین، تبلیغ و حضور بیشتری در میدان کارزار رسانه ای داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی فضای رسانه ای بسیار آلوده است، تاکید کرد: اگر در این فضا به خوبی کار شود، مفید خواهد بود وگرنه شبهات رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده جنگ امروز در میدان رسانه تعیین می شود

برنده جنگ امروز در میدان رسانه تعیین می شود