مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 22:052021-09-29فرهنگي

جسارت داشته باشید صداوسیما را یک گام جلو ببرید


جواد افشار عمده مشکلات سازمان صداوسیما را اتاق های فکر این سازمان عنوان کرد و درباره پیشنهادش به رییس جدید سازمان برای برون رفت از این شرایط، - جواد افشار عمده مشکلات سازمان صداوسیما را اتاق های فکر این سازمان عنوان کرد و درباره پیشنهادش به رییس جدید سازمان برای برون رفت از این شرایط، اظهار کرد: در تمام عرصه ها سازمان و تمام رسانه خودش را باید به روزتر و مقاوم تر کند و از سویی بتواند به طور کمّی هم آفندی حرکت کند.

نباید دائم در موضع پدافندی قرار بگیریم و بخواهیم آفت هایی که هست یا تک هایی که می شود را پاتک کنیم.

این کارگردان که ساخت سریال هایی چون گاندو ، آنام ، برادر ، کیمیا و مادرانه را در کارنامه دارد، در گفت و گویی با ایسنا، درباره عملکرد سازمان صداوسیما و پیشنهادش به رییس جدید چنین خاطرنشان کرد: ما در این چند سال با وجود اهمیت و جایگاه کشورمان در عصر رسانه، متاسفانه نتوانستیم پا به پای قدرت های رسانه خوب عمل کنیم؛ البته این بدین معنا نیست که کسی کوتاهی کرده باشد.

تمام مدیران گذشته تلاششان را در این سال ها کردند اما هجمه ها و توان دشمنان رسانه ای ما بیش از آن چیزی است که ما برنامه ریزی کرده ایم.

افشار با اشاره به وجود مشکلات ساختاری در بدنه سازمان صداوسیما گفت: برخی از این مشکلات را مسئولان سازمان مطلع هستند و برای برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت داشته باشید صداوسیما را یک گام جلو ببرید

جسارت داشته باشید صداوسیما را یک گام جلو ببرید