مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 14:052021-09-29سياسي

وحدت سپاه و ائمه جمعه در همدان راهگشا است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وحدت و هم افزایی بین سپاه و ائمه جمعه استان بسیار کارگشا است که حلقه های صالحین و کمک های مومنانه از جمله مهمترین نتایج این همکاری است.

- ، حبیب الله شعبانی در دیدار ائمه جمعه استان همدان با جمعی از پاسداران با اشاره به توانمندی های سپاه در عرصه های مختلف گفت: ائمه جمعه خواستار اجرای بیشتر برنامه های فرهنگی با همکاری سپاه هستند.

وی بر وحدت و هم افزایی بین سپاه و ائمه جمعه تأکید کرد و گفت: همکاری بین این دو بسیار کارگشا است که حلقه های صالحین و کمک های مومنانه از مهمترین نتایج این همکاری و همدلی است.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز در این نشست با اشاره به نقش ائمه جمعه در دفاع مقدس گفت: برخی از نیروها زمانی که از خط بر می گشتند از نظر روحی ضعیف بودند اما با یک سخنرانی و توسلی که ائمه جماعات در جمع نیروها انجام می دادند شرایط عوض می شد و نیروها در کمترین زمان بازسازی می شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی الگوسازی کردند یعنی با تلاش های فراوان و حرکتی جهادی تمام مشکلات جنگ را به جان خریدند و توانستند به پیروزی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت سپاه و ائمه جمعه در همدان راهگشا است

وحدت سپاه و ائمه جمعه در همدان راهگشا است