مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 14:002021-09-29سياسي

هر قاضی روزانه به 10 پرونده رسیدگی می کند


معاون قضایی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حجم زیاد پرونده های ورودی در دادگاه ها طوری است که هر قاضی روزانه به بیش از 10 پرونده رسیدگی می کند و این نشان از روحیه جهادی در دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، امان الله فیض اللهی امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان شبستر اظهار داشت: کار در حوزه قضایی و دادگستری منوط به زمان خاص و اداری نیست و اگر تلاش شبانه روزی در مجموعه دادگستری نباشد نمی توان امور مردم به خوبی انجام  گیرد .

معاون قضایی رییس کل دادگستری خاطرنشان کرد: حجم زیاد پرونده های ورودی در دادگاه ها طوری است که هر قاضی روزانه به بیش از 10 پرونده رسیدگی می کند و این نشان از روحیه جهادی در دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به سیره و روش کار سردار سلیمانی گفت: در دادگستری اگر روحیه جهادی نباشد قطعا در مقابل مردم شکست خواهیم خورد و سمت دادستانی نیز یکی از مسئولیت های حساس دادگستری است.

وی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، حفظ منابع طبیعی، مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و برداشت غیرمجاز از آب های زیرزمینی را از مهمترین اقدامات دادگستری استان بر شمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر قاضی روزانه به 10 پرونده رسیدگی می کند

هر قاضی روزانه به 10 پرونده رسیدگی می کند