مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-29اقتصادي

مردم خراسان جنوبی یک میلیارد تومان به عتبات کمک کردند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از جمع آوری کمک های نقدی مردم استان به مبلغ یک میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: - موسی جوینده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند که توسط بانوان خراسان جنوبی طراحی و اجرا برای کمک به بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته بافت فرش و فروش آن ها برای این موضوع خداپسندانه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 هزار بانوی خوش ذوق در استان در 260 کارگاه بافت فرش برای کمک به بازسازی عتبات عالیات فعالیت دارند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در این کارگاه ها 50 تخته فرش به ارزش 500 میلیون تومان بافته شده که البته بیماری کرونا در این اقدام تأثیرگذار بوده است.

اعزام 50 نیروی متخصص برای بازسازی عتبات به عراق رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ادامه داد: این ستاد برای افزایش این کارگاه ها در استان با توجه به استقبال خوب بانوان در این امر برنامه دارد.

جوینده از جمع آوری کمک های نقدی مردم استان به مبلغ یک میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: خوشبختانه از این لحاظ نسبت به برنامه پیش بینی شده برای امسال جلوتر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خراسان جنوبی یک میلیارد تومان به عتبات کمک کردند

مردم خراسان جنوبی یک میلیارد تومان به عتبات کمک کردند