مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-29فناوري

همکاری دو مرکز تحقیقاتی در زمینه توسعه سیستم های هشدار مخاطرات


طی مراسمی، تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حوزه پایش مخاطرات به امضا رسید.

- طی مراسمی، تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حوزه پایش مخاطرات به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید یزدانیان، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم امضای تفاهم نامه با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر حفظ خدمات ارتباطی در وزارت ارتباطات در مواقع بحران، گفت: اولویت ما در مواقع بحرانی در وهله نخست حفظ خدمات ارتباطی مستقل از ماهیت فیزیکی تجهیزات و با استفاده از روش های جایگزین است.

وی یکی از زمینه های همکاری مشترک با مرکز تحقیقات راه و شهرسازی را سیستم های هشدار عنوان کرد و گفت: از طریق هوش مصنوعی می توان در زمینه شبکه سنسوری پیش هشدار اقدام کرد.

همچنین از توانمندی موجود در حوزه ارتباطات نیز می توان برای شبکه اطلاع رسانی هشدار سریع استفاده کرد.

یزدانیان استفاده از توانمندی موجود در پژوهشکده امنیت در خصوص رصد رخدادهای امنیتی و اشتراک اطلاعات را یکی دیگر از زمینه های همکاری مشترک نام برد و افزود: در پژوهشکده فناوری اطلاعات نیز در زمینه ایجاد شبکه هوشمند اطفاء حریق دستاوردهای خوبی به ویژه به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دو مرکز تحقیقاتی در زمینه توسعه سیستم های هشدار مخاطرات

همکاری دو مرکز تحقیقاتی در زمینه توسعه سیستم های هشدار مخاطرات