مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-29سياسي

برگزاری نشست شورای پژوهش و نشر در کمیته ملی المپیک


هجدهمین نشست شورای پژوهش و نشر عصر روز گذشته (سه شنبه 6 مهر) با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و اعضاء شورا تشکیل شد.

- جی پلاس ؛ این نشست پس از پنج ماه دریافت و بررسی محورهای پژوهشی و نشر مختلف و تشکیل سه جلسه کارگروه تخصصی، به منظور نهایی نمودن برخی از مصوبات، پژوهش ها و کتب پذیرش شده تشکیل و نسبت به 17 مورد دستور جلسه تصمیم گیری شد.

این شورا طی پنج ماه اخیر، 49 مورد کتاب، پژوهش و پایان نامه دریافت کرده است که طی بررسی، داوری و اصلاح 10 مورد کتاب، چهار مورد پژوهش و یک مورد پایان نامه مورد تصویب نهایی و مشمول حمایت کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

مطابق سیاست گذاری شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک از اواخر سال 1399 و تاکید دکتر رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مقرر شد ابتدا از پایان نامه و رساله های غنی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سپس کتب تالیف شده با موضوعات کاربردی و مورد نیاز سازمان های المپیکی و در نهایت پژوهش هایی که در زمینه نیازهای کاربردی کمیته ملی المپیک بوده و در قالب دو مورد قبلی قرار نگرفته است، حمایت شود.

در این شورا تاکید شد، کمیته ملی المپیک در پی غنی نمودن منابع علمی و عملی مورد نیاز سازمان ها و افراد ذینفع خود بوده است و اهداف مادی را دنبال نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست شورای پژوهش و نشر در کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست شورای پژوهش و نشر در کمیته ملی المپیک