مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:202021-09-29اقتصادي

ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی


از زمان تشکیل ستاد توسعه خاوران تاکنون 19 تفاهم نامه با 4 هزار و 600 میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال 13 هزار و 710 نفر هم به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در هجدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران با حضور بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، اظهار داشت: مهم ترین هدف ما در ستاد توسعه خاوران بهره برداری مطلوب از ظرفیت های استان است.

وی با بیان اینکه ستاد توسعه خاوران طرحی ابتکاری است، بیان داشت: این طرح در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، شعار سال، سیاست های کلان کشور و سند آمایش سرزمین شکل گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: از زمان تشکیل ستاد توسعه خاوران تاکنون 19 تفاهم نامه با 4 هزار و 600 میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال 13 هزار و 710 نفر هم به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.

ملانوری اضافه کرد: رقم سرمایه گذاری این تفاهم نامه ها برای موقعیت استان شاید عدد بزرگی نباشد اما اینکه فضا برای ورود سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم شده بسیار مهم است.

وی یادآور شد: در طول سال های گذشته یکی از بزرگترین گلایه های سرمایه گذاران در زمینه بروکراسی های اداری بود که سبب می شد سرمایه گذار میل و رغبت خود را از دست بدهد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی

ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی