مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:502021-09-29سياسي

کمیته امداد در محرومیت زدایی از «گزیک و شوسف» ورود کند


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت های کمیته امداد در مرحومیت زدایی از بخش «درح» گفت: این نهاد به عنوان معین توسعه برای محرومیت زدایی از بخش های گزیک و شوسف هم ورود کند.

- بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت های کمیته امداد در مرحومیت زدایی از بخش درح گفت: این نهاد به عنوان معین توسعه برای محرومیت زدایی از بخش های گزیک و شوسف هم ورود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری ظهر چهارشنبه در هجدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران که با حضور بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارکرد: ورود کمیته امداد امام خمینی (ره) به بحث فرآوری محصولات استراتژیک به ویژه زرشک به توانمندی خانواده های زیادی کمک می کند.

وی به تشریح اقدامات ستاد توسعه خاوران پرداخت و گفت: مهمترین هدف ما در ستاد توسعه خاوران، بهره برداری مطلوب از ظرفیت های استان است.

به گفته وی؛ موضوع فرآوری محصولات کشاورزی از برنامه های اولویت دار ستاد توسعه خاوران است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موقعیت خراسان جنوبی، تصریح نمود: علیرغم همه تلاش هایی که طی این سال ها صورت گرفته، این استان از وجود برخی کاستی رنج می برد، به همین دلیل توان و ظرفیت دستگاه های خدماتی را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بخشی از مشکلات و عقب ماندگی های موجود را برطرف نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد در محرومیت زدایی از «گزیک و شوسف» ورود کند

کمیته امداد در محرومیت زدایی از «گزیک و شوسف» ورود کند