مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-29اقتصادي

کشف 6 میلیارد ریال تخلف واحدهای صنفی در شهرستان ری


در 2 ماه گذشته تعداد قابل توجهی تخلفات صنفی در این شهرستان کشف شده که ارزش ریالی آن پنج میلیارد و 948 میلیون ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری صبح امروز در چهارمین اجلاس سالانه اتاق اصناف این شهرستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در 2 ماه گذشته اظهار کرد: در این مدت  تعداد 753 مورد پروانه کسب صادر و 320 مورد پروانه کسب تمدید شد.

  وی گفت: همچنین در 2 ماهه گذشته هفت هزار و 867 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ری انجام و به صدور 671 مورد برگ گزارش بازرسی منجر شده است.

این مسئول با اشاره به اخطارهای صادر شده به واحدهای صنفی، افزود: بر اساس ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی 428 مورد اخطار صادر، 466 مورد درخواست پلمب به اداره اماکن ارسال و 230 مورد درخواست جلوگیری از پلمب و فک پلمب به اداره اماکن ارسال شده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری یادآور شد: همچنین در مرداد ماه سال جاری 148 مورد تخلف صنفی توسط بازرسان اتاق اصناف به ثبت رسیده و 37 واحد صنفی فاقد پروانه کسب ساماندهی شده است.

چهارمین اجلاس سالانه اتاق اصناف شهرستان ری با حضور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، رییس و اعضای هیات رییسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های زیر پوشش برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 میلیارد ریال تخلف واحدهای صنفی در شهرستان ری

کشف 6 میلیارد ریال تخلف واحدهای صنفی در شهرستان ری