مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-29حوادث

ایثار سیاوش ها در دل مخاطرات


هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، بهانه ای برای یادآوری فداکاری ها و از خود گذشتگی های آتش نشانانی است که برای نجات جان دیگران، خود را به خطر می اندازند و در طول خدمت مصمم تر از گذشته همواره می کوشند تا حافظ جان و مال شهروندان باشند.

- آتش نشانان، افراد خستگی ناپذیری هستند که با گذراندن شرایط سخت وارد این عرصه شده و برای عکس العمل های سریع و به موقع در مواقع بحرانی آموزش دیده اند.

به صدا در آمدن خط 125 و زنگ ایستگاه برای آتش نشانان، حکایت از اعلام حادثه غیر منتظره دارد که باید ماموران آتش نشان به سرعت سوار بر خودروها آژیرکشان برای نجات جان شهروندان وارد عملیات شوند.

تا زمانیکه خودرودی نردبان دار خریداری نشود جان مردم در خطر است گریوانی رییس آتش نشانی بجنورد در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین مشکلات آتش نشان ها در این شهر نبود خودروی دارای نردبان مرتفع است، گفت: در واقع نبود این خودرو هم جان مردم و هم آتش نشان ها را به خطر انداخته و تا زمانیکه این نیاز برطرف نشود مردم بجنورد و نیروهای آتش نشانی در معرض خطر هستند.

وی افزود: به عنوان مثال در سال گذشته یک ساختمان شش طبقه در یکی از محلات بجنورد دچار آتش سوزی شد که باید امر امدادرسانی به افراد گیر افتاده در طبقه پنجم این ساختمان انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار سیاوش ها در دل مخاطرات

ایثار سیاوش ها در دل مخاطرات