مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-29اجتماعي

صدور 54 شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی در زنجان


از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 54 شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی در زنجان صادر شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 54 شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی در زنجان صادر شده است.

سیدعلی شفیعی صبح امروز (7 مهرماه) در جلسه شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت احوال، با اشاره به ثبت بالای 99 درصدی وقایع در استان، اظهار کرد: در حال حاضر صدور شناسنامه شهدا در حال اجرا بوده و اعتبارات لازم برای صدور شناسنامه خام برای شهدا جذب شده است.

وی افزود: در حال حاضر فرآیند صدور شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی در دست اجرا است، به طوری که از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 54 شناسنامه به تفکیک 28 دختر و 26 پسر صادر شده و صدور دو شناسنامه دیگر نیز در دست اقدام است.

این مسئول با اشاره به پروژه تطبیق اطلاعات سببی و نسبی، ادامه داد: این طرح در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود و به دنبال جمع آوری داده های اطلاعاتی افراد از 103 سال قبل یعنی زمان تشکیل ثبت احوال است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به فضای نامناسب اداره ثبت احوال شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: اسناد نیمی از جمعیت استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 54 شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی در زنجان

صدور 54 شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی در زنجان