مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-29بين الملل

تداوم شکنجه اسرای فلسطینی به ویژه اسرای جهاد اسلامی در زندان های اسراییل


باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد، اداره زندان های رژیم صهیونیستی همچنان به مجازات و شکنجه اسرای فلسطینی به ویژه اسیران جنبش جهاد اسلامی ادامه می دهد.

- باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد، اداره زندان های رژیم صهیونیستی همچنان به مجازات و شکنجه اسرای فلسطینی به ویژه اسیران جنبش جهاد اسلامی ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، این نهاد در بیانه ای اعلام کرد، اداره زندان ­های رژیم صهیونیستی به مجازات و شکنجه سیستماتیک اسیران جنبش جهاد اسلامی ادامه می ­دهد و گروه بزرگی از این اسیران در زندان­ های مختلف از جمله ایلون، الجلمه، عسقلان و ایلا در شرایط بسیار سختی قرار دارند.

در این بیانیه آمده است که علاوه بر سلول انفرادی و اعمال جریمه ­های سنگین در حق این اسیران، اداره زندان­ها آنها را دست و پا بسته به حیاط زندان الفوره می­ برد.

باشگاه اسیران فلسطین هشدار داد، اداره زندان­ها بخصوص در زندان النقب اسیران را در اتاق های سوخته بدون لوازم مورد نیاز زندانی می کند و اول صبح عامدانه آنها را به اتاق­های انتظار برده و این اسیران را دست و پا بسته ساعت­ های طولانی در آنجا نگه می دارد.

این نهاد اعلام کرد، اسیران جهاد اسلامی به طرق مختلف از جمله نافرمانی، مخالفت با قوانین زندان و تحصن در حیاط زندان الفوره به نبرد خود در رویارویی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم شکنجه اسرای فلسطینی به ویژه اسرای جهاد اسلامی در زندان های اسراییل

تداوم شکنجه اسرای فلسطینی به ویژه اسرای جهاد اسلامی در زندان های اسراییل